7.-11. septembrini 2015
toimus Võsu koolis esimese üleeuroopalise spordinädala raames liikumisnädal, mille
sisse mahtus nii liikumisvahetunde kui ka maastikumäng.
Esmaspäev algas kogunemisega, mis juhatas sisse liikumisnädala.
Kehalise kasvatuse õpetaja Anne Reinhold tutvustas lühidalt, mis kõiki sel
nädalal ees ootab ning kutsus üles liikuma, liikuma ja veelkord liikuma.
Iga päev oli õpilastel võimalus võtta osa liikumisvahetunnist. Esimene kord, mille viis läbi õpetaja Anne, toimus esmaspäeval pärast 4. tundi. Osalesid nii suured kui väikesed. Muusika saatel tantsiti ja tehti muud huvitavat. Teisipäeval viis liikumisvahetunni läbi 7. klass, kolmapäeval 8. klass ja neljapäeval 9. klass. Lõpuklassi eestvedamisel mängiti tavalisest veidi hoogsamat limbot ja põnevat ussimängu. Liikumisvahetund oli tore vaheldus töökasse koolipäeva.
Iga päev oli õpilastel võimalus võtta osa liikumisvahetunnist. Esimene kord, mille viis läbi õpetaja Anne, toimus esmaspäeval pärast 4. tundi. Osalesid nii suured kui väikesed. Muusika saatel tantsiti ja tehti muud huvitavat. Teisipäeval viis liikumisvahetunni läbi 7. klass, kolmapäeval 8. klass ja neljapäeval 9. klass. Lõpuklassi eestvedamisel mängiti tavalisest veidi hoogsamat limbot ja põnevat ussimängu. Liikumisvahetund oli tore vaheldus töökasse koolipäeva.
7.-9. septembrini toimus Võsu spordihoone sportimisvõimaluste
ja Võsu Kooli spordiringide tegevuse tutvustamine. Kõigile huvilistele tutvustati
zumba-treeningut, võitluskunstide klubi Wadokani tegevust, Võsu kooli
rahvastepalli- ja kergejõustikuringi ja lauatennist.
Nädal lõppes reedel ülekoolilise maastikumänguga. Ka ilmataadilt
oli selleks päevaks tellitud ilus päikesepaisteline ilm. Õpetaja Anne tutvustas
lühidalt mängureegleid, jagas võistkondadele passid ja kaardid ning võistlus
algas. 2.–9. klassi õpilastest moodustatud seitse võistkonda pidid tunni aja jooksul
läbima Võsul erinevaid punkte, millest kaardil punasega märgitud olid kohustuslikud
ja sinisega vabatahtlikud. Kohustuslikes pidi iga võistkond lisaks ülesandele
endast ka selfi tegema. Ülesandeid oli erinevaid: Võsu sadamas pidi õngitsema
veest pudeli, milles ootas lahendamist loodusega seotud tööleht; välisjõusaalis
tuli näidata erinevaid harjutusi; jäätmejaamas sorteerida prügi; õpetajate
pingi juures teha „Põdra majale“ uued spordi või liikumisega seotud laulusõnad
ning välilaval laul erinevate muusikainstrumentidega ette kanda; rannaklubi
juures parklas teha jalgrattaga vigursõitu ning lahendada liiklusülesandeid. Maastikumängu
lõppedes olid lapsed väga väsinud, kuid õnnelikud.
Osalejate käest muljeid küsides olid põhilised vastused
sellised: aega oleks võinud olla rohkem, siis oleks saanud ka ilusat ilma ja
loodust nautida; ülesanded olid huvitavad; sai palju liikuda; et võimalikult
palju punkte läbida, pidi kogu aeg jooksma.
Liikumisnädalat toetasid oma tundides ka kunstiõpetajad,
kelle eestvedamisel joonistasid lapsed spordi ja liikumisega seotud pilte. Et
liikumisnädalasse jäi ka rahvusvaheline kirjaoskuse päev, siis kirjutasid 6.–9.
klassi õpilased eesti keele tundides kõigile vaatamiseks oma
pühapäevakäekirjaga spordi- ja liikumisega seotud luuletusi.
Liikumisnädal oli tore ja ehk pani see vähemalt mõnel päeval
kaasa tegema ka sellise õpilase, kes muidu vahetunni ajal nurgas nutitelefoniga
sõbrustab.
Annika ja Helena
9. klass
Annika ja Helena
9. klass
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar